CEC Bank si-a extins canalele alternative de distributie, prin introducerea serviciilor de tip phone-banking. Clientii pot efectua acum operatiuni curente, cu ajutorul telefonului.
Serviciul este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9.00-19.00 si permite efectuarea de viramente bancare, schimb valutar si constituire depozite la termen.
“Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime – tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a precizat Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC Bank.
Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca.
Serviciul este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9.00-19.00 si permite efectuarea de viramente bancare, schimb valutar si constituire depozite la termen.
“Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime – tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a precizat Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC Bank.
Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca.
No comments:
Post a Comment