Sunday, November 3, 2013

Care este procedura de inmatriculare la sfarsitul contractului de leasing?

Intrebare: Buna ziua. Am si eu o intrebare: avem o masina in leasing pe firma, acum o luna am terminat contractul de leasing. As vrea sa stiu in cat timp de la achitare primesc actele necesare pentru inscrierea masinii? Nu am primit nimic pana acum la firma. Am sunat la ei si mi-au zis sa mai asteptam cateva zile... Stiti in cat timp primesc actele? Sau trebuie sa fac eu ceva? Sau sa astept? Multumesc mult.
Raspuns: Procedurile privind eliberarea documentatiei in vederea inmatricularii masinii la finalul contractului de leasing difera de la o companie la alta si depind foarte mult si de modul de organizare al acesteia. Ca regula generala, pentru a putea inmatricula masina, compania de leasing trebuie sa faca mentiunea instrainarii masinii catre dumneavoastra pe spatele talonului. Astfel, in mod normal, ar trebui sa le puneti la dispozitie talonul pentru a trece aceasta informatie pe verso. Ulterior, durata in care va elibereaza actele depinde de la companie la companie. In cazul Porsche Leasing, de exemplu, acestea pleaca catre dealerul de la care ati achizitionat masina in 24 ore de la primirea talonului, daca nu sunteti din Bucuresti. Daca sunteti din Bucuresti, in 30 minute de la prezentarea talonului la sediul nostru, primiti documentele.

No comments:

Post a Comment