Tuesday, November 28, 2017

Proceduri simplificate de acordare a garantiilor la programul Start-Up Nation

FNGCIMM a anuntat ca va simplifica procedurile de acordare a garantiilor pentru solicitantii din cadrul programului Start-Up Nation. Astfel, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca.

“Consiliul de Administratie al FNGCIMM a aprobat crearea unui mecanism aplicabil exclusiv garantiilor necontragarantate acordate in cadrul Programului Start-Up Nation, de eliminare a transmiterii Certificatului de Atestare Fiscala, asigurand astfel o si mai mare fluidizare a procesului de avizare a garantiilor pentru acest program”, potrivit unui comunicat de presa al FNFCIMM.

In acest fel, expirarea Certificatului de Atestare Fiscala pe parcursul procesului de analiza nu mai constituie un motiv de respingere a dosarelor solicitantilor.

Masura are in vedere optimizarea fluxului de garantare pentru proiectele din cadrul acestuia si se va aplica incepand cu data de 28 noiembrie 2018.