Wednesday, June 24, 2015

OTP ofera clientilor consultanta online in timp real

OTP Bank Romania ofera clientilor sai asistenta live in cadrul platformei de internet banking, prin serviciul de suport chat si ghidare in timp real. Prin aceasta facilitate, clientul intra in contact cu un consilier al bancii prin intermediul platformei online.

Potrivit unui comunicat al bancii, dupa logare, clientii vor fi ghidati catre un consultant, prin simpla partajare a ecranului, pentru solutionarea oricarei dificultati pe care ar putea sa o intampine sau pentru utilizarea unei functii a platformei de internet banking. 

”Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghideaza clientii cu privire la pasii pe care acestia ar trebui sa ii efectueze pentru realizarea actiunii dorite, in paralel cu asistenta deja traditionala prin suport chat. Clientii  primesc astfel, in timp real si direct in aplicatie suportul de care au nevoie, in acest fel putand folosi mai usor si mai rapid functiile complexe oferite de platforma de internet banking”, se arata in comunicatul bancii. 

”Aceasta noua facilitate respecta obiectivul nostru strategic de personalizare a interactiunii digitale a clientilor cu banca, alaturi de o servisare rapida a clientilor, asa cum asteptam cu totii in ziua de astazi in tot ceea ce reprezinta serviciile online.”, a declarat Dragos Mindreci, director Digital Banking, OTP Bank Romania.