Saturday, December 8, 2012

L’Oreal cumpara marca americana Urban Decay

Liderul mondial al industriei de cosmetice, L’Oreal, a anuntat in aceasta dimineata semnarea unui acord in vederea preluarii marcii americane Urban Decay, care realizeaza anual vanzari de 130 milioane de dolari


Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, dar cotidianul Wall Street Journal estimeza, citand surse apropiate dosarului, ca ar fi vorba de o cifra cuprinsa intre 300 si 400 milioane de dolari. Aceasta achizitie a fost incheiata cu societatea de investitii Castanea Partners si urmeaza sa fie finalizata dupa obtinerea undei verzi din partea autoritatilor de reglementare, aprobare care va veni, probabil, „pana la sfarsitul anului”. 

„Odata cu achizita Urban Decay, grupul isi va consolida pozitia in doua circuite de distribuie deosebit de dinamice in Statele Unite, in special pe segmentul e-commerce”, a explicat Frederic Roze, patronul L’Oreal USA, citat de comunicat. 

In opinia directorului general al marcii americane, Tim Warner, „capacitatea de inovare a L’Oreal si prezenta companiei in toate circuitele de distributie vor permite intreprinderii sael sa-si realizeze pe deplin potentialul de crestere”. 

Urban Decay a fost creat in 1996 la Newport Beach, in California, ea ocupand, potrivit L’Oreal, 44% din piata americana a produselor de machiaj. Printre marcile pe care le detine figureaza „Perversion” si „Stray Dog”. 

No comments:

Post a Comment