Wednesday, February 26, 2014

Consumatorii devin interesati de modalitatile de plata mobile

Conversatiile purtate pe retelele sociale arata a schimbare o interesului utilizatorilor fata de platile mobile, cele mai multe discutii avand ca subiect modul in care se pot efectua tranzactii.

Concluziile au rezultat in urma unui studiu realizat de MasterCard si Prime Research, care a urmarit peste 13 milioane de conversatii in social media (Twitter, Facebook, forumuri si bloguri).

Studiul arata ca 2013 a fost anul in care platile mobile au facut trecerea de la “concept” la “utilizare”. Cei care folosesc deja acest tip de plati au initiat 81% dintre conversatii in 2013.

Aceasta concluzie reprezinta o schimbare fata de 2012, cand doar 32% dintre cei care vorbeau despre plati mobile le si folosisera. Chiar daca exista inca preocupari legate de securitate, studiul demonstreaza ca atat consumatorii cat si comerciantii au trecut de la “de ce sa folosesti platile mobile?” la “ce optiune de plata mobila ar trebui folosita?”.

Atitudinea consumatorilor fata de tranzactia efectiva s-a imbunatatit (63% in 2013, de la 34% in 2012). Procentele arata totusi ca acest punct este inca un motiv de frustrare pentru utilizatori.

De remarcat, ca intrebarile cu privire la securitatea tranzactiilor duc la o evaluare negativa a platilor mobile in 66% dintre cazuri. Din acest motiv, MasterCard considera trebuie pus un accent mai mare pe viitor in zona informarii consumatorilor cu privire la securitatea acestor tranzactii.

No comments:

Post a Comment