Actiunile Digi Communications sunt programate sa intre la tranzactionare la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) marti, 16 mai, dupa ce, saptamana trecuta, s-a incheiat ofeta publica initiala a companiei. Operatiunea s-a derulat in perioada 28 aprilie -10 mai.
Consortiul de intermediere a listarii Digi a stabilit pretul pe o actiune la 40 de lei pentru investitorii institutionali si in jur de 38 de lei pentru persoane fizice.
Avand in vedere ca oferta a fost cu mult suprasubscrisa, in special pe transa investitorilor persoane fizice, ofertantul a decis sa suplimenteze, conform optiunii din prospectul ofertei, cu 10% numarul de actiuni oferite, la 23,92 milioane de actiuni, de la pachetul anuntat initial de 21,74 milioane de titluri, respectiv 25% din actiunile companiei.
Pe transa investitorilor institutionali s-au vandut 19,57 milioane de actiuni, in valoare totala de 782,8 milioane lei (172,26 milioane euro), avand in vedere pretul tranzactiei de 40 lei/actiune. Pe transa investitorilor individuali s-au vandut 19.679 de actiuni la pretul de 38,8 lei/actiune, in baza subscrierilor din ultimele zile si 4,33 milioane de titluri la cotatia de 37,2 lei/actiune pentru cei care au beneficiat de discountul de 7% subscriind in primele zile ale operatiunii de piata. Astfel, tranzactiile pe acest segment au o valoare insumata de 161,81 milioane de lei (35,60 milioane de euro).
Oferta Digi a fost structurata pe doua transe, una de retail, care a cuprins 15% din actiuni, in timp ce restul, de 85%, a fost destinat transei investitorilor institutionali.
Oferta Digi Communications (DIGI), a doua cea mai mare operatiune de piata dupa IPO-ul de la Electrica (EL) de acum aproape 3 ani, se ridica la 944,59 milioane de lei (207,46 milioane de euro), conform parametrilor finali comunicati Bursei de Valori Bucuresti de Raiffeisen Bank, membru in sindicatul de intermediere.
Consortiul de intermediere a listarii Digi a stabilit pretul pe o actiune la 40 de lei pentru investitorii institutionali si in jur de 38 de lei pentru persoane fizice.
Avand in vedere ca oferta a fost cu mult suprasubscrisa, in special pe transa investitorilor persoane fizice, ofertantul a decis sa suplimenteze, conform optiunii din prospectul ofertei, cu 10% numarul de actiuni oferite, la 23,92 milioane de actiuni, de la pachetul anuntat initial de 21,74 milioane de titluri, respectiv 25% din actiunile companiei.
Pe transa investitorilor institutionali s-au vandut 19,57 milioane de actiuni, in valoare totala de 782,8 milioane lei (172,26 milioane euro), avand in vedere pretul tranzactiei de 40 lei/actiune. Pe transa investitorilor individuali s-au vandut 19.679 de actiuni la pretul de 38,8 lei/actiune, in baza subscrierilor din ultimele zile si 4,33 milioane de titluri la cotatia de 37,2 lei/actiune pentru cei care au beneficiat de discountul de 7% subscriind in primele zile ale operatiunii de piata. Astfel, tranzactiile pe acest segment au o valoare insumata de 161,81 milioane de lei (35,60 milioane de euro).
Oferta Digi a fost structurata pe doua transe, una de retail, care a cuprins 15% din actiuni, in timp ce restul, de 85%, a fost destinat transei investitorilor institutionali.
Oferta Digi Communications (DIGI), a doua cea mai mare operatiune de piata dupa IPO-ul de la Electrica (EL) de acum aproape 3 ani, se ridica la 944,59 milioane de lei (207,46 milioane de euro), conform parametrilor finali comunicati Bursei de Valori Bucuresti de Raiffeisen Bank, membru in sindicatul de intermediere.