Wednesday, January 7, 2015

Raiffeisen incurajeaza clientii sa faca tranzactii prin online banking


Raiffeisen va modifica comisioanele de la conturile curente cu scopul de a incuraja folosirea canalelor electronice si de a descuraja operatiunile cash sau la ghiseu.

Modificarile se vor aplica din 17 martie 2015. 

Pentru operatiunile efectuate pe canale electronice (Raiffeisen Online si Raiffeisen Smart Mobile) costurile scad, in timp ce pentru operatiunile la ghiseu sau cu numerar costurile cresc. 

De asemenea, grila de comisioane pentru operatiunile prin ordin de plata este simplificata prin inlocuirea celor cinci transe existente in acest moment cu doua transe.

“Platile electronice sunt comode, sigure si ieftine – pe scurt acesta ar fi mesajul acestei modificari in grila de comisionare a operatiunilor pentru clientii nostri persoane fizice”, a precizat Catalin Munteanu, director Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Totodata, banca va elimina abonamentul lunar de 4 lei pentru serviciul de mobile banking si va renunta la comisionul pentru regenerare codului PIB.

In paralel, se va majora comisionul de retragere numerar la ghiseu si comisionul de administrare anuala a cardului de debit (de la 5 lei la 10 lei pe an).

Extrasul de cont va putea fi obtinut gratuit de pe site-ul bancii, prin intermediul unui cont securizat. Clientii pot obtine un extras gratuit pe luna si din unitatile Raiffeisen. Trimiterea extrasului acasa prin posta costa 3 lei pe luna.

No comments:

Post a Comment