Tuesday, June 10, 2014

Leasing auto: Cum procedez dupa schimbarea actului de identitate?

Intrebare: Buna ziua. Mi-am cumparat o masina prin leasing, iar luna urmatoare se termina. Problema este ca mi-am schimbat recent domiciliul si buletinul. Este obligatoriu ca adresa din talonul masinii sa fie identica cu adresa din CI? Momentan sunt doar utilizator al talonului, iar luna viitoare ar trebui sa devin proprietarul de drept al autoturismului. Nu se poate inmatricula masina sau compania nu-mi va elibera actele necesare pentru inmatriculare?

Raspuns: Conform legii, aveti 30 de zile la dispozitie pentru schimbarea tuturor documentelor pe noua adresa, inclusiv talonul masinii. 

Asadar, ar trebui sa anuntati compania de leasing cu privire la schimbarea buletinului, urmand sa primiti informatii suplimentare cu privire la pasii de urmat.

No comments:

Post a Comment