Banca Nationala a Ungariei a amendat o serie de banci pentru deficientele identificate in modul de solutionare a reclamatiilor primite de la clienti.
Actiunea banciii centrala a fost motivata de numeroasele plangeri primite, cu privire la administrarea defectuoasa a reclamatiilor primite de catre banci.
In urma unor inspectii, Banca Nationala a Ungariei a descoperit incalcari grave ale drepturilor consumatorilor la 3 banci, care au fost apoi amendate.
La K&H Bank, termenul de raspuns al bancii a fost de peste 30 zile – depasind temenul legal - la mai mult de jumatate dintre plangerile primite. Banca s-a ales cu o amenda de 15 milioane de forinti (aproximativ 50.000 euro).
Axa Bank Europe a fost amendata cu 2 milioane de forinti, iar Banif Plus Bank a primit o amenda de 1 milion de forinti, deoarece limiteaza perioada in care consumatorii pot face reclamatii.
Actiunea banciii centrala a fost motivata de numeroasele plangeri primite, cu privire la administrarea defectuoasa a reclamatiilor primite de catre banci.
In urma unor inspectii, Banca Nationala a Ungariei a descoperit incalcari grave ale drepturilor consumatorilor la 3 banci, care au fost apoi amendate.
La K&H Bank, termenul de raspuns al bancii a fost de peste 30 zile – depasind temenul legal - la mai mult de jumatate dintre plangerile primite. Banca s-a ales cu o amenda de 15 milioane de forinti (aproximativ 50.000 euro).
Axa Bank Europe a fost amendata cu 2 milioane de forinti, iar Banif Plus Bank a primit o amenda de 1 milion de forinti, deoarece limiteaza perioada in care consumatorii pot face reclamatii.
No comments:
Post a Comment