Monday, March 17, 2014

Leasing auto: Cum obtin decizia de calcul pentru timbrul de mediu?

Intrebare: Am terminat leasingul la o masina pe 09.04.2013,am primit actele pentru inmatriculare de la Porsche Leasing,cu mentiunea pe certificatul de inmatriculare,ca autoturismul a fost instrainat pe data de 10.04.2013!Pe data de 20.04.2013 am depus dosarul pt calcularea taxei de timbru,pana in ziua de 06.03.2014 nu am primit nici un raspuns!Pot circula cu masina in aceste conditii,este legal?ce riscuri exista daca sunt oprit in trafic,eu avand o dovada cu un nr de inregistrare,pt dosarul depus in vederea calcularii taxei de timbru!

Raspuns: Decizia de calcul aferenta timbrului de mediu nu se transmite catre dumneavoastra, ea trebuie ridicata de la unitatea ANAF la care ati depus dosarul. Conform legii, termenul de eliberare este de 48 ore in cazul persoanelor fizice sau juridice, altele decat societatile de leasing.

In ceea ce priveste utilizarea masinii, in aceste conditii, conform legii, aveti la dispozitie 30 zile din momentul transferului de proprietate in care trebuie sa anuntati organele de politie cu privire la schimbarea proprietarului.

No comments:

Post a Comment