Wednesday, February 25, 2015

Visa Europe introduce transferul de bani prin telefonul mobil si retele de socializare

Visa Europe a anuntat extinderea serviciului de transfer de bani, in mai multe valute, de la persoana la persoana la nivel mondial prin intermediul telefonului mobil si, in viitor, prin intermediul retelelor sociale datorita unui parteneriat cu fastacash, o platforma globala care permite transferul de valori.
    
Astfel, serviciul Visa Direct, denumit anterior Visa Personal Payments, va fi extins in majoritatea tarilor  unde compania este prezenta, ceea ce va permite realizarea de transferuri de bani de o persoana catre alta persoana, prin intermediul telefonului mobil, la nivel mondial. 

„Bancile membre Visa Europe pot oferi posesorilor de carduri posibilitatea de a transfera bani rapid, sigur si usor catre cei aproximativ 2 miliarde de detinatori de carduri Visa din lume, doar cu ajutorul numarului de telefon si al numarului de card. Incepand din aceasta vara, serviciul Visa Direct extins va fi disponibil in 20 de limbi si va facilita transferul de bani in mai multe valute”, se precizeaza in comunicatul Visa. 

In Europa, serviciul actual Visa Personal Payments, care va fi redenumit Visa Direct, are peste 200.000 de utilizatori care au realizat transferuri de bani in valoare de 43 de milioane euro din momentul lansarii, in martie 2013. 

In plus, parteneriatul cu „fastacash” va permite transferul de bani catre prieteni prin retelele sociale si aplicatii de mesagerie.

„Visa Europe a incheiat un parteneriat cu fastacash prin care ofera bancilor membre posibilitatea de a-si extinde serviciile puse la dispozitia clientilor, care utilizeaza Visa Direct, cu functionalitatea de transfer de bani catre alte persoane prin retelele sociale, precum Facebook, Twitter, WhatsApp si LinkedIn”, se mai arata in comunicat.     

Potrivit documentului, Visa a incheiat parteneriatului cu fastacash pentru a oferi tehnologia securizata “fastalink”, in curs de a fi brevetata, care permite transferul de bani prin retelele sociale si aplicatiile de mesagerie.   

Pentru a realiza transferuri, consumatorii utilizeaza aplicatia de mobil sau alta interfata oferita de banca, introduc suma de bani pe care doresc sa o trimita si apoi canalul prin care realizeaza transferul, fie direct catre un numar de telefon mobil sau, in viitor datorita fastacash, prin intermediul unei retele sociale. 

„Tot ce se cere este ca expeditorul sa aleaga canalul si apoi contactul catre care doreste trimiterea banilor, iar destinatarul primeste o notificare privind transferul”, se subliniaza in comunicat.

No comments:

Post a Comment