Monday, July 29, 2013

Reclamele ING Asigurari de Viata dauneaza copiilor

Consiliul National al Audiovizualului a interzis de la difuzare spotul publicitar realizat de ING Asigurari de Viata, pe motiv ca provoaca daune copiilor.

Campania “Un sac fara fund cu jucarii de la ING” promite copiilor jucarii daca parintii incheie pentru ei o asigurare de viata. Mesajul publicitar al ING cuprindea urmatorul indemn: “Incheiati un plan financiar pentru copiii [...] si puteti castiga un sac fara fund cu jucarii!”.

Spotul incalca art. 29, alin 2 din Codul CNA, care impune comunicarilor comerciale “sa nu provoace nicio dauna fizica, psihica sau morala minorilor”.  In plus, spotul nu trebuie sa incite minorii sa cumpere un produs sau serviciu, exploatand lipsa de experienta sau credulitatea acestora.

Totodata, spotul incalca art. 104, prin care se interzice publicitatea inselatoare si practicile comerciale agresive.

No comments:

Post a Comment